Keresés
Fejlett
Hivatalos partner
...
Fizetési módok
Kövessen minket

Szállítási információk



1. A termékeket 24/48 órán átadjuk szállításra.
2. Biztosítjuk a gyors és megbízható szállítást a célországokba.
3. Minden esetben nyomonkövethető szállítási módot használunk.
4. A termékeket a következő szállítási partnereink segítségével küldjük el Önnek: GLS / Parcel Force, Dachser, DHL, International Post Services / EMS. Szállítási idő a célországtól függően változhat.

Ha bármi kérdése van, lépjen velünk kapcsolatba a kapcsolat menü alatt található ürlap kitöltésével, vagy hívjon minket telefonon.


Szállítási módok:

A termékeket a következő szállítási partnereink segítségével küldjük el Önnek: GLS, Dachser, International Post Services/EMS, Ekont, TNT, UPS, DHL.

Nyomonkövetheti a megrendeléseit a nyomonkövető szám segítségével a következő weboldalakon :

GLS: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking

DACHSER: https://elogistics.dachser.com/shpdl/?c=15&n=number (*number=the tracking number received from us)

International Post Service/EMS: http://www.trackingmore.com/posta-romana-tracking.html

Ekont: http://en.econt.com/tracking/?num=Track+service

TNT: https://www.tnt.com/express/en_us/site/home.html

UPS: https://www.ups.com/tracking/tracking.html

DHL: http://www.dhl.com/en/express/tracking.html

Expressz (24 órás) szállítási módot külön kérés esetén tudunk biztosítani.

*A weboldalon feltüntetett szállítási díjak a GLS és Dachser partnereink díjait mutatják.

 

EU-n belüli szállítás

Ausztria - GLS & Dachser

Belgium - GLS & Dachser

Bulgária - Ekont

Horvátország  - GLS & Dachser

Ciprus - GLS & Julio Trans (nincs nyomonkövetési szám)

Csehország - GLS & Dachser

 

Dánia - GLS & Dachser

Észtország - Dachser

Finnország - Dachser

Franciaország - GLS & Dachser

Németország - GLS & Dachser

Görögország - GLS & Dachser

Magyarország - GLS & Dachser

Írország - GLS & Dachser

Olaszország - GLS & Dachser

Lettország - Dachser

Litvánia - Dachser

Luxemburg - GLS & Dachser

Málta - International Post

Hollandia - GLS & Dachser

Lengyelország - GLS & Dachser

Portugália - GLS & Dachser

Szlovákia - GLS & Dachser

Szlovénia - GLS & Dachser

Spanyolország - GLS & Dachser

Svédország - Dachser

Anglia - GLS & Dachser

 

*Az országok szigeteire nem szállítunk.

 

EU-n kívüli szállítás A vámeljárás miatt előfordulhat szállítási késés.

Albánia - Dachser

Norvégia - Dachser

Svájc - Dachser

 

*Minden rendelést vámárunyilatkozati nyomtatvánnyal együtt küldünk (45€ tartalmazza a szállítási díj).

 

https://ec.europa.eu/taxation_customs/business/customs-procedures/general-overview/customs-declaration_en

 

A következő országokban - Örményország, Fehéroroszország, Gibraltár, Izland, Koszovó, Liechtenstein, Macedónia, Oroszország, Törökország, Ukrajna, és Vatikánvárosi Állam - csak előzetes egyeztetéssel tudunk szállítási ajánlatot adni.

 

*Vámügyek 

A rendeléssel együtt vállalja a vámeljárás által kiszabott költségek kifizetését. Az összeget a célországban érvényes szabály szerint, az ottani vámhivatal szabja ki. 
Az összeget a szállító cég fogja kommunikálni a vásárló felé. 
Ha ezeket a költségeket a vásárló nem vállalja, és a szállítás meghiúsul, a szállítási díjat és a vámeljárás költségeit a rendelés összegéből levonjuk, és a maradékot fizetjük vissza. 

 

 

 

Alternatív szállítási cím

Lehetőséget nyújtunk a számlázási címtől eltérő szállítási cím megadására. Ez könnyedén lehetővé teszi, hogy egy raktárába, vagy egyéb helyre küldje a rendelését.

Dropshipping lehetőséget is kínálunk.

A dropshipping szolgáltatás használatához kattintson a "Szállítás klienshez" gombra, majd adja meg a szükséges információkat és kattintson a mentés gombra..

 

Rendelés lemondása vagy módosítása

 

Technikai és logisztikai okok miatt, nem tudjuk a rendelését módosítani, miután azt szállításra átadtuk. Ezért kérjük ellenőrizze szállítási címét a rendelés leadása előtt.

Miután megkapja a szállítást megerősitő üzenetet, a rendelés lemondására már nincs lehetőség. Visszautasíthatja a csomagot megérkezéskor, de a visszaküldés szállítási díját Önnek kell állni.

 

Rendelés nyomonkövetése

Miután a rendelését feldolgoztuk és szállításra átadtuk, kapni fog egy megerősitő e-mailt a szállítás részleteiről és a nyomonkövetési kódról. Ha regisztrált felhasználó, akkor a nyomonkövetési adatokat a felhasználói fiókjában is nyomonkövetheti. Ha még nem regisztrált, a megerősitő e-mailben található linken tudja a csomagot nyomonkövetni.